کد خبر : 134499
تاریخ انتشار : جمعه 13 سپتامبر 2024 - 14:40

ارسال موشک‌های ایران به روسیه را محکوم و بخش هوانوردی ایران را تحریم می‌کنیم

ارسال موشک‌های ایران به روسیه را محکوم و بخش هوانوردی ایران را تحریم می‌کنیم

گروه سیاسی: از اروپا اصرار، از ایران و روسیه انکار! درحالی که ایران و روسیه ارسال موشک‌های ایران به روسیه را تکذیب کرده‌اند و اوکراین هم گفته که دلیلی برای اثبات این ادعا ندارد، اروپا در حال وضع تحریم‌های جدید علیه ایران است! جوسپ بورل در بیانیه‌ای گفت: اتحادیه اروپا انتقال اخیر موشک‌های بالستیک ساخت

گروه سیاسی: از اروپا اصرار، از ایران و روسیه انکار! درحالی که ایران و روسیه ارسال موشک‌های ایران به روسیه را تکذیب کرده‌اند و اوکراین هم گفته که دلیلی برای اثبات این ادعا ندارد، اروپا در حال وضع تحریم‌های جدید علیه ایران است!

جوسپ بورل در بیانیه‌ای گفت: اتحادیه اروپا انتقال اخیر موشک‌های بالستیک ساخت ایران به روسیه را به شدت محکوم می‌کند.مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همکاری نظامی ایران و روسیه در مناقشه اوکراین را «تهدید مستقیم امنیت اروپا» دانست و مدعی شد که مسکو از پهپاد‌ها و مهمات ایرانی، «در جنگ تجاوزکارانه غیرقانونی خود علیه اوکراین استفاده کرده است.»

این مقام اروپایی اضافه کرد: موضع اتحادیه اروپا در مورد دخالت ایران در جنگ روسیه همیشه روشن بوده و بار‌ها به ایران نسبت به انتقال موشک‌های بالستیک به روسیه هشدار داده است.

به گزارش سایت اتحادیه اروپا، بورل افزود: اتحادیه اروپا به سرعت و با هماهنگی شرکای بین‌المللی، از طریق اقدامات محدودکننده جدید و قابل توجه علیه ایران، از جمله تعیین افراد و نهاد‌های مرتبط با برنامه‌های موشکی بالستیک و پهپاد‌های ایران، پاسخ خواهد داد و در این راستا در حال بررسی اقدامات محدودکننده در بخش هوانوردی ایران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.