کد خبر : 133815
تاریخ انتشار : جمعه 23 آگوست 2024 - 21:30

پاسخ یکی از کارکنان نفت به متن های منتشر شده در فضای مجازی

پاسخ یکی از کارکنان نفت به متن های منتشر شده در فضای مجازی

یکی از کارکنان وزارت نفت با ارسال یادداشتی در خصوص برخی متن های منتشر شده در فضای مجازی در خصوص اعتراض کارکنان نفت و میزان دریافتی آنها به است رسانه ارسال کرد. به گزارش نفت زاگرس ، این پرسنل نفت نوشت: اخیرا متنی از بعضی کانالها پخش شده که افرادی اعتراض کردند به اینکه نفتی

یکی از کارکنان وزارت نفت با ارسال یادداشتی در خصوص برخی متن های منتشر شده در فضای مجازی در خصوص اعتراض کارکنان نفت و میزان دریافتی آنها به است رسانه ارسال کرد.

به گزارش نفت زاگرس ، این پرسنل نفت نوشت:

اخیرا متنی از بعضی کانالها پخش شده که افرادی اعتراض کردند به اینکه نفتی ها با حقوق ۷۰ میلیونی باز هم ناراضی هستند و همراه خانواده‌شان تجمع کرده‌اند
در جواب این کوته فکران به استحضار دوستان می‌رسانم:

این اظهارات کار دو گروه می‌تواند باشد

۱. افراد ناآگاهی که از سختی کار متخصصین نفت و مشاغلی نظیر کار اقماری و دوری از خانواده و کار در سکوها و… اطلاعی ندارند و گمان می‌کنند که همه کارکنان صنعت نفت در محیط بسته وبدور از هیچ سختی و آلودگی و استرس کار میکنند
ایشان از انفجار مخازن و بویلرها و نشت گاز امونیاک و سوختن در قیر و بخار چیزی نمی‌دانند.
کار در ارتفاع بالا و خطر سقوط را لمس نکرده‌اند.
از ۳۰ سال کار اقماری یعنی ۱۵ سال دوری کامل از همسر و فرزندان و تنها گذاشتن آنها در بیماری و گرفتاری های اجتماعی و خانوادگی و استرس ناشی از دوری از همسر و فرزند و… چیزی نمی‌دانند.
کار در محیط آلوده به انواع مواد شیمیایی و قرار گرفتن در معرض مستقیم بیماری های پرخطر همچون مشکلات ریوی و خونی را درک نمیکنند.

این افراد بجای اینکه تلاش کنند تا وضعیت مالی وزارتخانه یا ادارات خود را ارتقا دهند و اقتصاد خود را با تورم موجود هماهنگ نمایند ، بدنبال کاهش حقوق و‌مزایای دیگران هستند.
اینان بدلیل ناتوانی در احقاق حق خود ، با مقایسه ناصحیح با سازمانهای دیگر کاهش حقوق دیگران را بهترین راه تسکین الام خود میدانند.

۲. افراد کینه توزی که با کشور و مردم این کشور دشمن هستند و پیشرفت مملکت  و آرامش و آسایش مردم شریف ایران را نمی توانند تحمل کنند و قصد دارند صنعت کشور را بسوی ضعف و سپس نابودی بکشانند .
اینان خوب میدانند که که مهمترین رکن یک صنعت نیروی انسانی کارآمد و توانمند و خوش فکر و سالم آن می‌باشد
برای همین منظور به جهت دستیابی به مقاصد پلید و دشمنانه خود از هر طریقی بدنبال بی انگیزه کردن کارمندان و کارگران زحمتکش هستند.
از خارج شدن متخصصین از کشور خوشحال می‌شوند و از سختی معیشت مردم استقبال می‌کنند.
این دشمنان برای دستیابی به اهداف خود مردم و کارکنان سازمانها و ادارات مختلف را در مقابل هم قرار می‌دهند و از ضعف و گرفتاری برخی از کارکنان برای تحریک ایشان استفاده مینمایند و بجای ترغیب ایشان به پیگیری مشکلات خود و رفع آن و کاهش نگرانی های مالی و اجتماعی خود، آنها را در مقابل دیگر کارمندان قرار میدهند.
این خیانتکاران پس از بهم ریختن اوضاع و ایجاد ناارامی در مردم و اخلال در زندگی انها سپس با استفاده از غفلت مردم و مسولین و سرگرم کردن مردم   در فرصت مناسب با اختلاسهای سنگین و مملکت سوز همچون خاوری و شیخ الاسلام و ……… منابع عظیم کشور را به یغما میبرند و همه را در حسرت منابع از دست رفته و افسوس خوری از نیرنگ و دغل دشمن خیانتکار رها می سازند😞

سپاس از توجه همه دوستان
لطفا در صورت مواجهه با موارد مشابه حتما پاسخهای متقن و قوی ارایه فرمایید تا دهان یاوه گویان و خناسان را ببندیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.